Naar boven

Garantie en reparatie

Mocht het gebeuren dat uw product beschadigd is of een defect heeft binnen of buiten de bedenktermijn, dan horen we dit graag. In dat geval verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen of een email te sturen naar klantenservice@teun.nl. Vermeld uw naam, ordernummer en omschrijf uw klacht. Indien u in het bezit bent van foto’s om het defect te verduidelijken dan ontvangen wij deze graag. Vervolgens gaan wij met uw klacht aan de slag en informeren wij u binnen enkele dagen over de verdere afhandeling.

Indien het artikel een productiefout heeft dan dient u dit binnen de zichttermijn van 14 dagen aan ons door te geven. In dit geval sturen wij u een antwoordnummer zodat u geen verzendkosten hoeft te betalen. Bemerkt en meldt u dit buiten de termijn van 14 dagen dan zijn de verzendkosten voor het retourneren voor uw rekening. Check dus meteen bij ontvangst of alles in goede staat geleverd is.

Ook bij schade of defecten kunt u gebruik maken van het retourformulier. Hierop kan aangegeven worden wat de schade betreft waarna u het product retour kunt sturen of terug kunt brengen naar een van de TEUN kampeerbedrijven. Volg hierbij de stappen die hierop aangegeven staan.

Bij ontvangst van uw retour gezonden product zullen we bekijken of de schade binnen de garantie valt. Indien dit echter niet het geval is zullen wij u hiervan per e-mail op de hoogte stellen en de reden aangeven. Hierna zenden wij het artikel naar het door u opgegeven ontvangstadres terug.

Reparatie

Als de schade aan het product binnen de garantie valt is het ook mogelijk dat het product in aanmerking komt voor reparatie. Ook in dit geval kunt u het product retourneren via de winkel of via de post. Vanaf dit moment zullen wij het product ter reparatie laten gaan en zal het product binnen 4 weken naar u verzonden worden.

Heeft u nog vragen of opmerkingen over dit onderwerp? We horen het graag middels onderstaand contactformulier en indien gewenst nemen wij contact met u op.